2017. május 16., kedd

műhelyesemények

A KEROTT műhelyek benti dráma és természettudományos órái mellett több külső helyszínen is együtt voltunk ebben a tanévben. Kirándultunk a Budai hegyekbe, fogaskerekűztünk és túráztunk. Meglátogattuk a Planetáriumot, és a Láthatatlan Kiállítást. A Csodák Palotájában is eltöltöttünk egy tartalmas napot.

Húsvét hétfőjén pedig a Dera-szurdokba kirándult a műhely!

14 család, összesen 40 gyerekkel vágott neki a vadregényes kalandnak a Dera-patak völgyében. Ki dombot mászva, ki vízben gázolva, faleveleken szánkázva, hidak alatt kúszva, s ki a kalandozókért izgulva - de végül mindenki sikerrel teljesítette a nem mindennapi terepet!

Mialatt gyülekeztünk, zokninyulik rejtőztek el a fák között...
(M és S és drágaanyukájuk áldozatos munkájának, no meg rendetlenségének köszönhetően készültek el sok-sok fél pár zokniból...)

A gyerekek összeszedték őket, mindenkinek jutott, sőt, még csokitojásokra is bukkanhattak az élelmesek!

Egy kedves KEROTT-os anyuka a húsvéti történetről is mesélt nekünk, Jézus feltámadását különböző, színes, kis műanyag tojásokban rejlő szimbólumokon keresztül hallgattuk meg.

A túra izgalmai:

Felejthetetlen élmény marad!

Hála van a szívemben, annyira gazdag volt az idei tanév a műhelyeknek köszönhetően! Hálás vagyok a tanároknak, akik vállalták a gyerekeink végigvezetését a kísérletek varázslataiban, és a drámajátékokon keresztüli jellemformálódásban! És köszönöm a KEROTT-os anyukáknak, akik az én háttérbe húzódásomat is kipótolva szervezték fáradhatatlanul ezeket az alkalmakat! Elsősorban pedig hálás vagyok barátnőmért, Móniért, akiből indult a találkozók ötlete, és nőtte ki magát általa a KEROTT egy ilyen áldott dologgá!

Az életem most a befelé fordulásról szól egy kicsit, amennyire ez nálam jelenleg lehetséges, de alig várom, hogy visszakapcsolódjak én is aktívan a vérkeringésbe...

Hála a Minden Titkok Tudójának csodálatos terveiért, és azért, hogy munkát bíz ránk!