2015. január 8., csütörtök

zoknilélek

KonMari által kitaposott úton süvítve tovább, elérkezett a zoknik életének fordulópontja is.
Mert szerinte szegényeknek nagyon rossz, h összegöngyölve, krumpliként gurulgatnak a fiókban. Nos, nem annyira együttérzésből, inkább kíváncsiságból, és japán segítőm iránti lelkes elkötelezettségből... elkezdtem az általa ajánlott módon átrendezni a zoknis fiókot. Hajtogatva, állítva. És örömmel konstatáltam, a fele üres maradt! Így bekerülhettek a zoknik mögé a ruhás polcokon össze-vissza kallódó fürdőruhák végre! (És ja, nem szeretem a színes zoknikat.)


A khm... alsóneműket amúgy már egy ideje hajtogatva tárolom, tökre szeretem ezt a módit, szépen egymás mellé sorakoztathatóak így. Videó a hajtogatásról ITT, én is innen tanultam.

Még két érdekes gondolat.
Az egyik az elvégzett sulik, tanfolyamok jegyzetei. Ezeket nem érdemes megtartani. A könyvből tanulás helyett azért megyünk tanfolyamra, h tanár általi tanulást kapjunk, a témáért lelkesedő, hozzáértő személy élményt adjon - ez megtörtént. A jegyzetet úgysem fogod újraolvasgatni. Ha a tanultakat nem hasznosítod a gyakorlatban, a képzésnek sok értelme nem volt. Ezt mondja ő, és van benne igazság.
A másik az emléktárgyakkal kapcsolatos. Ezt elolvashatod ITT, oldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése